Bezorgen en Retourneren
We geven jou graag een uitstekende service door je snelheid en flexibiliteit te bieden bij het bezorgen en retourneren van je bestelling. Op deze pagina vind je alle informatie over het bezorgen en retourneren van je bestelling.
Vandaag besteld, dezelfde dag verzonden Je kunt via PostNL op werkdagen tot 16:00 uur je bestelling plaatsen, dan versturen wij je bestelling dezelfde dag nog. Bestel je na vrijdag 16:00 uur, dan verzenden we jouw bestelling maandag.
Zelf gemakkelijk ophalen
Ben je vaak niet thuis, of woon je in de buurt onze shop of PostNL ophaalpunt? Kies dan voor het gemak van ophalen. Je kunt jouw bestelling naar ons By Fay shop of een PostNL-punt laten sturen.
Als je jouw bestelling laat bezorgen bij ons By Fay shop is dat kosteloos en duurt het 1 werkdag of kan het dezelfde dag nog opgehaald worden. Bestellingen die naar een PostNL-punt verstuurd worden kunnen soms de volgende dag al opgehaald worden. Je ontvangt een Track-en-Trace-code met meer informatie over wanneer je bestelling opgehaald kan worden.
Let op: Bij het ophalen van je bestelling dien je een geldig legitimatiebewijs te kunnen overleggen (paspoort, ID kaart of rijbewijs). Voor het ophalen in ons By Fay shop dien je daarnaast de factuur te overhandigen, je mag deze digitaal laten zien.
Kosten
Bestellingen via PostNL verzenden wij vanaf € 250 binnen Nederland gratis. De kosten van bestellingen onder de € 250 bedragen €6,95 per bestelling. Niet in combinatie met andere kortingscodes of acties.
Let op: Rondom extra drukke periodes, zoals de feestdagen in december (kerst en oudjaarsdag) en in het voorjaar (Pasen, Pinksteren, Koningsdag, Hemelvaartsdag en Bevrijdingsdag), kunnen afwijkende levertijden gelden voor alle bezorgopties.
Wat kan je retourneren?
Ongeopende en ongebruikte bestellingen kun je binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van reden retourneren.
Artikelen die beschadigd of niet correct zijn geleverd.
Artikelen waarvan de kwaliteit niet aan de vermelde specificaties voldoet
Wat kan je niet retourneren?
Sale artikelen
Hygiëne artikelen
By Fay Giftcards.
Winkelaankopen kun je niet online retourneren.
Hoe kan ik iets retourneren?
Je kunt jouw retour online aanmelden als je een account aan hebt gemaakt. Om je retour online aan te melden ga je naar je persoonlijke By Fay Account > Mijn bestellingen en klik op de bestelling waarvan je een artikel wilt retourneren. De kosten van het retourneren nemen wij voor onze rekening, wanneer je de stappen van retourproces volgt. Als je de producten zelf op eigen initiatief retourneert of via een andere vervoerder, dan zijn de kosten voor eigen rekening.
Als je er niet uit komt kun je ook een mail sturen naar support@byfay.nl
Nadat je ons op de hoogte hebt gebracht, moet je de artikelen zo snel mogelijk, maar in ieder geval niet later dan veertien dagen na de mededeling aan ons retourneren. Wil je een retourzending doen zonder account? Voor retourzendingen kun je het volgende adres gebruiken:
By Fay
Oostzeedijk 316
3063 CC Rotterdam
Wij verzoeken je om de artikelen in de originele verpakking én in originele doos of een vergelijkbare doos naar ons terug te sturen. Je kunt de artikelen ook terugbrengen naar onze By Fay shop. Vergeet niet het zes-cijferige ordernummer/referentienummer van je bestelling bij te voegen.
Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de producten die het gevolg is van het gebruik van de producten, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de producten vast te stellen.
Terugbetaling
Als je betaald hebt met iDeal, creditcard, Klarna of PayPal, dan wordt het aankoopbedrag uiterlijk binnen 14 dagen op je rekening teruggestort. Als je betaald hebt met een By Fay Giftcard, dan ontvang je dit bedrag ook in de vorm van een By Fay Giftcard. De termijn van 14 start op het moment dat je de herroepingsmededeling hebt gekregen.
Je kunt de verzendkosten voor de retourzending terugkrijgen wanneer een artikel uit de zending beschadigd, verkeerd geleverd of anderszins niet correct geleverd is, of als je de bestelling op basis van gegronde reden retourneert. Stuur eventueel een e-mail met je verzendbewijs om de kosten terug te ontvangen.
Garantie
Voor alle artikelen die je bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Als klant van By Fay heb je recht op een goed product. Is het artikel niet wat je ervan verwacht, neem dan contact met ons op, dan komen we samen tot een oplossing.